Kunstkring Ruurlo

Over Kunstkring Ruurlo

Welkom

Kunst en cultuur dichter bij de mensen brengen

Dát is waar de KunstKring Ruurlo voor staat en waarvoor heel veel vrijwilligers zich met hart en ziel voor inzetten!Wij stimuleren kunst en cultuur in onze regio en daarbuiten door het aanbieden van een uitgebreid pakket activiteiten.

Met bijna 300 leden is de KunstKring een vereniging die ertoe doet. Veel van die leden zijn ook actief binnen de vereniging als vrijwilliger. Samen zorgen zij voor een breed programma aan activiteiten in de sfeer van kunst en cultuur. Zij hechten er waarde aan, dat zij:

• invloed hebben op de keuze van de te organiseren concerten, cursussen en de vele andere activiteiten
  • een speciale prijs betalen voor de cursussen en workshops
  • een kopje koffie krijgen bij concertbezoek
  • bij de KunstKring heel veel ruimte krijgen voor hun creativiteit in een stimulerende omgeving met inspirerende mensen
  • gebruik kunnen maken van het prachtige atelier in het Kulturhus Ruurlo.

Deelname aan de activiteiten van de KunstKring Ruurlo staat open voor leden en niet-leden.