Aquadomum Zelhem Stichting Woonbeleving Energieneutraal

Over Aquadomum Zelhem Stichting Woonbeleving Energieneutraal

Aquadomum, leven in en met de natuur

Voor liefhebbers van rust, natuur en luxe is Aquadomum dé plek om te overnachten. Aquadomum is een uniek gebouw, energieneutraal en milieuvriendelijk gebouwd.

Aquadomum is gelegen in het buitengebied tussen Zelhem en Ruurlo en heeft 10 slaapplaatsen. Er zijn 2 grote slaapkamers die beide geschikt zijn voor 4 personen en er is een slaapkamer voor 2 personen. Alle slaapkamers zijn voorzien van zeer goede bedden. Eén van de slaapkamers heeft een eigen badkamer met stoomcabine en wastafelmeubel.

Op de begane grond vind je een luxe badkamer met ligbad, douche met sunshower, toilet/bidet en een dubbele wastafel. Daar op de begane grond bevinden zich ook een sauna en nog eens twee aparte toiletten.

De benedenverdieping heeft een grote L-vormige woonkamer een open keuken, een zithoek met fijne banken en relaxfauteuils en een houtkachel. Een grote boomstamtafel heeft plek voor 12 personen biedt voldoende ruimte om gezellig bij elkaar te kunnen zitten. De zeer complete keuken heeft alles wat wenselijk is om een heerlijke maaltijd te kunnen bereiden.

Op het terras is het goed toeven. Iets vanaf het gebouw gelegen vind je de vuurplaats; een fijne plek om een vuurtje te stoken en bijvoorbeeld broodjes te bakken of marshmallows te roosteren.

Er is voldoende parkeerruimte voor meerdere auto’s.

De vrije ligging en begroeiing zorgen voor totale privacy.

Direct vanaf het huis kun je wandelingen maken.

Meer informatie vind je op onze website: stichtingwen.nl of kijk op internet bij: ‘Aquadomum’.

Aaltenseweg 22A
7021HR  Zelhem