Klootschiettoernooi KV 't Broek

Uitgebreide toelichting:

Beste klootschieters,

In navolging van de succesvolle toernooien sinds het 40-jarige bestaan van onze vereniging gaan wij ook dit jaar weer een klootschiettoernooi organiseren op de Varsselring. Het toernooi zal plaatsvinden op 26 mei 2024 en zal starten om 10 uur. Wij verzamelen net als andere jaren weer bij Eetcafé de Veldhoek, Varsselseweg 55, 7255 NR Veldhoek/Hengelo (Gld.).

Inschrijven kan in de volgende klassen: NKB heren klasse, NKB dames klasse, NKB mix klasse, vrije klasse heren, vrije klasse dames, vrije mix klasse en de 55+ klasse*.
* Klassen kunnen afhankelijk van deelname worden opgesplitst of samengevoegd.

Het inschrijfgeld bedraagt € 10,- per team te voldoen op de wedstrijddag.
De mogelijkheid bestaat om materiaal te huren. Het inschrijfgeld bedraagt dan €15,- per team waarbij u twee klootschiet ballen en een hark ontvangt. Bij verlies van een kloot zal er €10,- ter vergoeding in rekening worden gebracht.

Opgave is tot en met zondag 12 mei mogelijk op email: toernooikvtbroek@gmail.com Bij opgave verzoeken we u het volgende door te geven: contactpersoon met e-mailadres en telefoonnummer, aantal teams, team naam en in welke klasse u wenst deel te nemen.

Actief - Sport

26 mei 2024 vanaf 10:00