Kinderkoor "Sing a Song"

DATUM & TIJD: 26 MAART 2023 13:30 - 14:45uur

Dit keer een voorstelling voor kinderen in de basisschoolleeftijd en zij stellen zich als volgt voor:
“Wij zijn kinderkoor Sing a Song uit Ruurlo. Een groep enthousiaste zangers en zangeressen in de leeftijd van groep 4 t/m groep 8. Ons repertoire bestaat uit verschillende soorten muziek maar speciaal voor deze middag zullen wij ons begeven in de wondere wereld van “Disney”. Liederen uit verschillende musicals zullen voorbijkomen waarbij meezingen natuurlijk mag.
Beleven jullie dit musical avontuur met ons mee? Dan zien we jullie heel graag op zondag 26 maart! “

Dit geweldig goed klinkende (en ervaren) kinderkoor uit Ruurlo zal een optreden verzorgen van 2x een half uur, met daar tussen een korte pauze van ongeveer 15 minuten.
Het geheel staat onder leiding van Karin Hukker (ook uit Ruurlo).

Voor de (groot)ouders hebben wij een speciaal arrangement: Toegang 5,00 p.p., maar daar krijgen zij dan ook een kopje koffie of thee met een heerlijk stukje molenkoek erbij. De (groot)ouders kunnen ervoor kiezen om bij de kinderen in de zaal te zitten of in onze foyer te “relaxen”.

Soort evenement
Muziek