Bedrijf / stratentoernooi De Gouden Treffer

Beste sport vrienden,

Handboogsportvereniging “De Gouden Treffer” in Ruurlo, gaat zoals jullie van ons gewend zijn, het bedrijf-/c.q. stratencompetitie weer opstarten.
Wij willen jullie hiervoor graag uitnodigen.

Data;
De datums zijn: dinsdag 12 en 19 maart en vrijdag 15 maart en 22 maart a.s. in het schuttershome (de schiethal) van de handboogsportvereniging De Gouden Treffer aan de Fürstenauerstraat 1 naast de sporthal Rikkenhage. We beginnen elke avond om 19.00 uur. Indien een voorkeur tijd, graag op het inschrijfformulier aangeven.

Prijzen;
Er zijn prijzen voor de 1e, 2e en 3e plaats voor teams en voor de individuele schutters.

Opgeven van de teams;
Elk bedrijf, straat, buurt, vereniging, vriend(en) vriendin(en), of familie mag 1 of meerdere teams opgeven. Elk team bestaat uit 4 personen.
Jeugd van 8 t/m 12 jaar kan zich onder dezelfde condities inschrijven als bij de volwassenen.
Een teamlid mag geen lid zijn van een handboogsportvereniging.
Prijsuitreiking;
De prijsuitreiking vindt plaats op vrijdag 5 april 2024 ook in het schuttershome van de Gouden Treffer om 20.00 uur.

Oefenen;
Er is gelegenheid tot oefenen op woensdag 6 maart 2024 van 19.00 uur tot 21.00 uur in het schuttershome.

Contactpersoon R. Boswinkel

secretaris@degoudentreffer-ruurlo.nl